Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Roden, Nederland van Marlies - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen! - Reisverslag uit Roden, Nederland van Marlies - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen!

Door: Marlies

Blijf op de hoogte en volg Marlies

21 Augustus 2007 | Nederland, Roden

Hoooi allemaal!

Nog even een berichtje voor ik weg ga! Vandaag heb ik het eindelijk voor elkaar gekregen mijn rotzooi in één koffer en binnen de 20 kilo te krijgen, waardoor ik wel weer genoeg gedaan heb voor vandaag (en toch nog genoeg heb te doen).
Gisteren heb ik mijn laatste inenting opgehaald, vandaag veelvuldig afscheid genomen en ondertussen lopen vrezen voor de dag van morgen.
Gezien mijn minimale vliegervaring (retourtje Londen) hoop ik dat alles morgen een beetje vlot verloopt, maar dat horen jullie vanzelf wel.

Voor nu tot snel en ik verover vast wel een heerlijke, sexy computer met internet in ’t winterse Kaapstad!

Liefs,
Marlies

  • 21 Augustus 2007 - 20:36

    Marloes:

    Heeeeeeeeeeeel veel plezier alvast!
    En die reis kom je vast wel door joh :D
    We mailen (H)

  • 23 Augustus 2007 - 11:00

    Ellen:

    Hej!
    Had ik net een heel verhaal getypt.. loopt de boel vast en doet ie t niet!
    opnieuw dan maar!

    Hoe was je vlucht? En hoelang ben je in totaal onderweg geweest van huis tot huis? Ik toen 24(!!) uur! Maarja, merk je niks van, want ik was toen zo in de wolken dat ik naar Zuid Afrika ging dat ik met met slapen en film kijken prima vermaakt heb!

    Vergeet je niet om heel vaak je blog te updaten?? (met fotos?:D)
    Niet alleen omdat iedereen heel benieuwd is naar je verhalen, maar ook omdat het voor jezelf erg leuk is om terug te lezen wat je allemaal gedaan hebt!
    (zeker als je weer terug bent in nederland, waar je nu nog even lekker helemaal niet aan moet denken!)

    Liefs, Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marlies

Welkom op mijn reisweblog! Na een avontuur in Zuid-Afrika, herpak ik mijn koffer met warme kleren en vlieg ik in januari naar het mooie Zweden. Op deze site zijn wederom mijn avonturen te volgen (2007). En in 2014 gaan we weer verder! Op naar Afrika :-)

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 39885

Voorgaande reizen:

20 Juni 2014 - 12 Juli 2014

Weer op reis

Landen bezocht: